Wednesday, July 13, 2011

take care of ur child


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
Dengan nama Allah yg Maha pengasih lagi Maha Penyayang


video

video ni seram,
to All daddy,mummy,brother and sister yg ada adik kecik
plezzzzzzzzzz,take care of them..not to forgot UNCLE and Aunty dekat luar sana
jaga anak buah korang lek lok..takot jd mcm ni..serammmmmm

p/s:''a small leak will sink a great ship''

8 comments:

  1. aku tak berani nak tengok.tapi video ni pasal apa?ko cerita jak la

    ReplyDelete
  2. huuu aahla, x berani nak tgok jugak bile andi ckp seram :p
    pasal ape video ni?

    ReplyDelete
  3. bpk bdak tu trtinggl anak dye then dye x sdar anak dye kat dpan tu...skali dye trlanggar anak dye sndri...takot~!

    ReplyDelete
  4. smpai meloncat kete!
    plg kurang rib patah..
    lg teruk organ dalaman hancur..erkk.
    p/s hidup lagi ke adek tuh lpas tuh?huhuhu

    ReplyDelete
  5. nasib aku tak tengok.aku ni tak boleh nampak video2 macam tu.tak tido malam kot

    ReplyDelete
  6. x tau ar fahim idop ke x...made' ndaklah smpi ndak tido mlm...ltak jak kepala di bntal konfom tido..wakakaka

    ReplyDelete
  7. ya betul.tapi tebayang2 lah bah.eh ko kata ko ndak sure balik m'sia or not.so bila mau book ticket?

    ReplyDelete
  8. not sure yet..still waiting for miracles to happen so I could pass..aminnn...pray for me hehehe

    ReplyDelete