Sunday, July 17, 2011

Jangan bersedih, sesungguhnya Allah bersama kita!


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ
Dengan nama Allah yg Maha pengasih lagi Maha Penyayang

bila stadi histo byk sangat sangkut paut dgn paper sebelom ni
pastu terasa Ya,Allah boleka aku lulus semua paper kali ni?
bila fikir seksanya dhur thani..terasa..x sanggup
tp hari ni,thanx sooo much to my bestfriend ariah yg jauh dkat Australia...
apapun yg Allah bg InsyaAllah aku akan cuba untuk bersyukur.
terima kasih sebab bg video ni...subhanallah



p/s:your life is like a mirror,if you face it with smiling face,it will smile back to you...chaiyok~!

5 comments:

  1. Ayah aku cakap hari tu...
    doa sungguh2,
    yakin Allah tu Maha berkuasa!
    kalau tak dapat juga,kita kena redha.
    dan ayah aku cakap dlm nada dia redha walau apa pun result aku.tu dah cukup tenangkan hati aku.

    Amalia ada cakap,kalau kita masih takut2...
    adakah tu tanda kita belum cukup tawakal pada Allah?
    dalam maksudnya utk sama-sama kita fikir :)

    ReplyDelete
  2. thanx tah..terkadang kita ni slalu lalai dlm bertawakal..mulut ckp ya hati ckp tidak..

    ReplyDelete
  3. same with me.o ya can you give me ariah's blog.ariah maugud blog sah?

    ReplyDelete