Thursday, December 23, 2010

malunya~!

DEANGAN NAMA ALLAH YG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..........
pernah dgr x ayat ne????

''malu itu seiringan dgn iman,jika salah satunya itu meningkat
maka meningkatlah keseluruhannya''

okay,hari ini memang hari yg sgt memalukan
ntah apa dosa yg aku buat,tetba jak hari ne aku ditegur oleh sorang hamba Allah ni,
yups,dia seorang lelaki dan...........
itu membuatkan aku bertambah-tambahlah MALU
baik~!lepas ne aku study hard,jgn risau....
mungkin benda ne kalo nak fikirkan balik x lah memalukan sgt pown tp
buat seorang budak yg carry paper ANATOMY
teguran itu sgt menusuk ke hati
tp....LAIN KALI JGN TEGUR DEPAN SEMUA ORG~!!!
aku malu kot.........sob2x

p/s:hey you,could we be just friend???

3 comments:

  1. sabe ea andi,
    sesungguhnya Allah bersama dgn org yg besabar
    may be teguran dr hamba Allah tu will increase your momentum to study more HARDER and HARDER and HARDER...till reach your aim, MUMTAZ!!!!
    together we strive for our goal..MUMTAZ!!!
    MUMTAZ in all aspect...:)
    aminn...

    ReplyDelete
  2. yup!!..
    btol ckp mira tu (^____^)

    ReplyDelete
  3. wah,thanx ek korang,suke ar ade kwn mcm ne...ameen InsyaAllah Mumtaz~!

    ReplyDelete