Tuesday, August 31, 2010

~Aku anak Papa~


This is my dad,luv you~!

Disuatu ptg,sebelum ambil whudu solat maghrib...

Papa:Dolly,kenapa ko pendek?
Me:Ni genetik papalah ni,tgk pendek suda aku
Papa:mana ada bha,tgk papa tinggi ni...
Me:Jadi ni mesti genetik mama
Mama:bkan mamalah,,,ko ikot nenek cinamu(mak kpd ayah) tu pendek.
Me:nah,btula genetik papa :P

selepas ambil whudu'(dgn spek mata d tgn dan muka yg masih dibasahi air wudhu')...

Papa:Dolly,kenapa hidungmu kemek?
Me:papa ndak perasaanka hidung kita ni sama?huahaha
Papa:mana ada sama,papa ada mancung sikit
Me:sama bha...huahaha(evil laugh)
Papa:haha,ko lg pesek,huahaha..
Me:Iyalah...(merajukla tu),semua yg buruk2 papa kasi sm aku,kalo yg baik2 adik2 yg dpt
Papa:ndak jugak,,,tu otakmu ikot papa tu..
Me:senyum...bangge(dlm hati)

It's true that I inherit many things from my father and most of them are the bad side of him such as hidung yg kemek,pendek,defensive,,,what else? x yah ar cite...but one thing that made me happy with that is he is my father...

So,why am I writting this post?because I love him so much as well as my mother and tomorrow I'm starting my hospital attachment with one more bad thing I inherit from my father that is I faint everytime I see dark red blood(pitam darah)...

'HOW CAN I OVERCOME THIS PROBLEM???' ANYONE THERE THAT HAVE A SOLUTION PLEaSE CALL ME!!!! A.S.A.P...
.

2 comments: